Name:
Location: Budapest, Hungary

Tuesday, February 05, 2008

Bisztos tudja




a világ, hogy holnap lesz a névnapom és ma úgy de úgy megszeretgetett.
Két diákom is azt mondta egymástól függetlenül, hogy ilyen meg olyan csodálatos tanár vagyok és régen el szoktam hárítani, hogy milyen kedvesek ők... de a színterápián kiderült mennyire téves nem csak a pénzzel való kapcsolatom, hanem az önértékelésem is... így igenis tudom, érzem, hogy kimelekedően jó tanár vagyok. Hé te EGO, most ezt ne arra hasznjáld, hogy ettől az önelégültség foteljában eltespedj, hanem törekedj, hogy ezt meg is tartsd és még túl is szárnyald az eddigieket!
Meg felhívott és lány aki vett a fodrászatban bizsumat, hogy mindenképpen akar találkozni, mert rendelni akar dolgokat... és 7 új diákom lett az alig egy hetes pénzes munkát kérő bejegyzésem óta... és előre köszöntöttek olyanok akik nem is szoktak éééés kaptam szép virágot.... és e-mailt amiben kiderült értik miért VOLTAM mérges tegnap.
Sőőőőt ma este nőcis nap és anyával megyünk színházba!

Kerek a világ és csakazértsenem hagyom, hogy a paranoiám megint elhitesse, hogy a jó csak beetetés valamilyen csapás elött!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home