Name:
Location: Budapest, Hungary

Monday, January 28, 2008

Összeolvadás

Régóta nem írtam ide, és ennek is megvolt az oka.
Egy bizonyos ponton átváltottam portugálra. Miért pont az a nyelv? Gondolom nosztalgia az egyetemi évek után, amikor a dolgokat úgy tudtuk elfogadni, hogy nem itélkeztünk és úgy kaptam magam mellé barátokat, akik -bármit is hoz az élet-, mellettem lesznek. Hiába ma már a több évente egyszer való találkozás és közel 4000 km távolság, a mai napig ha összefutnak a hullámok, valamelyikük megjelenik és szól, hahó... nem vagy egyedül. Ez lehet egy sms, egy soron kívüli e-mail vagy "összeakadunk" a virtuális világ nyújtotta keretek között. Szerettem volna nyelvben is megpihenni a közelükben, hiszen akkor a zavargások idehaza annyira sugározták a gyűlöletet, hogy kellett egy sziget ami békésen az enyém, a miénk.
Ma tudatosan igyekszem azokat a már-már istenitett pillanatokat itt és most megélni, hiszen butaság lezárnom kategóriákat örökre, balga magatartás magamtól távoltartani mindenki mást. Szóval itt vagyok... persze eközben ti ott, Luzitániában továbbra is reszesei lesztek mindannak ami én vagyok.

És akkor hát a két világ összeolvadása:

http://www.youtube.com/watch?v=cvC0zfL3yeo

0 Comments:

Post a Comment

<< Home